Ditt bästa köp?

Här är den, min 70-talsgula plastryktborste med äkta hår som tar helt fantastiskt!
3BF5899D-50B0-4307-B3F3-C5C8A4370191.jpeg
 
Här är den, min 70-talsgula plastryktborste med äkta hår som tar helt fantastiskt!
Visa bifogad fil 43810
Jag har en ryktborste som jag "stal" för 15-20 år sen. (Den var lämnad i ett kollektivstall i ett förråd och ingen som stod där då kunde lista ut vem ägaren var). Redan då var nog borsten 5-15 år gammal. Ryggen är i trä och har nästan format sig efter handen. Remmen är i läder och går att justera och någon har skrivit "princess" på den. Jag har aldrig köpt en egen ryktborste, för den är bäst!
 
Bortsett från djuren... Hm...
Min vinterridkappa från ELT (som nu tjänstgör som "vanlig" vinterkappa) - den är outstanding!
Min sån där "frostskyddsgrej" till vindrutan på bilen (ni vet, en sån som en lägger över vindrutan) - att slippa skrapa vindrutan är guld när isen sitter som berget och jag måste till jobbet. Brukar säga att den är det bästa som jag köpt när det gäller bil! :D
 
Bästa köpet just nu är personbilen, hemmabion, soffbordet.

Bästa köpet jag gjorde när jag hade häst var att köpa en furminator, tyvärr är den på villovägar, försvann och sen har jag inte hittat den igen. Den va grymt bra.
 
Det funkar alltså? Kanske borde satsa på en sån.
Är det någon särskild man bör skaffa, något särskilt märke?
För mig är det jättestor skillnad. Ögonen/kroppen har dessutom redan i sömnen vant sig vid ljuset, så det blir ingen chock som när man annars tänder lampan i ett mörkt rum.
jag har en från Philips, som jag gillar. Hur andra märken funkar har jag dålig koll på.
 
För mig är det jättestor skillnad. Ögonen/kroppen har dessutom redan i sömnen vant sig vid ljuset, så det blir ingen chock som när man annars tänder lampan i ett mörkt rum.
jag har en från Philips, som jag gillar. Hur andra märken funkar har jag dålig koll på.
Okej! Ska googla lite och kanske slå till på något.
 
Robotdammsugaren utan tvekan. Jag hatar dammsugning orimligt mycket och blir automatiskt rasande av att hantera dammsugare. Ljudet aktiverar all aggression jag har i kroppen och jag blir ett svettigt svärande åskmoln. Roboten sköter sig själv och jag kan sitta i soffan och dricka te och lyssna på podcasts. Viss irritation kan uppstå när den envisas med att ta kökströskeln i fel vinkel och fastnar, men jämfört med att brottas med ett slangmonster är det ändå ett väldigt angenämt problem.
 

Liknande trådar

Äldre Jag och sambon hade inte tänkt köpa radhus eller ny lägenhet förrän om ett par år. Men plötsligt har det dykt upp ett "unikt" objekt på...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: cherie
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 020
Senast: Cilva
·
Övr. Hund Måste bara lätta mitt hjärta lite och hoppas få höra några positiva historier om omplaceringar. Vi har en 18 månaders hund...
Svar
12
· Visningar
1 935
Senast: Olymp
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 158
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp