Divino Santi xx

simpan

Trådstartare
Nån som vet når om fullblodshingsten Divino Santi?? Vill helst ha länkar till bilder så att jag kan se hur han ser ut.

Vad har han lämnat. Inom galoppen OCH ridvärlden.

Mkt tacksam för svar!! :bow:

Han finns INTE på bild på Del mar, bara stamtavlan och andra hingstar i stamtavlan återfinns där så snälla hänvisa inte dit för det har jag redan kollat. :D
 
Sv: Divino Santi xx

Om du har lust att vänta en stund så kan jag skanna in några bilder på honom.:)
 
Sv: Divino Santi xx

Jag har en bild i hingstkatalogen som jag tog exteriörutlåtandet från, men den är tagen från ett löp och säger inte så mycket. Pazuzu brukar vara bra på att fixa bilder, så vänta på henne!
 
Sv: Divino Santi xx

Jag väntar med spänning!! Tänkte mest att ju fler bilder, desto bättre ;)

Tack för info!
 
Sv: Divino Santi xx

Här kommer bilderna, som verkar vara efterlängtade.;) Tyvärr är ju bara den ena en exteriörbild, men detta är vad jag hittade i "gömmorna"...

DivinoSanti2.jpg


DivinoSanti1.jpg
 
Sv: Divino Santi xx

Åh, vad bra! Tack så mycket!
Har ev ett avelssto på G efter honom men har aldrig hört talas om honom tidigare och hade ingen aning om hur han såg ut exteriört därav den desperata bildjakten ;)
Ska kolla på stoet om några dagar och vill vara lite "påläst" innan så att jag vet vad som ligger bakom.

Tack för hjälpen!
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 080
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 200
Senast: Lyxzen
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 337
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
907
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp