Divino Santi xx

S

sazzalove

Divino Santi xx är morfar till mitt sto, och jag vet absolut ingenting om honom! Tänkte att alla välinformerade bukifalister har säkert en massa info om honom ....;)
Det enda jag vet är att han ska vara rättså högrest...därav mitt stos höjd, 1,80
Skulle bli jätte glad om någon tilloch med hade en bild eller kunde hänvisa till nån sida med info:)

Tackar tackar på förhand:bow: :bow:
 
Sv: Divino Santi xx

Svarade på den här tråden på annan plats igår men den verkar borta. Han var en framgångsrik galoppör på den tiden det begav sig. Sprang in runt 350 000kr. Hans stam är inte så pjåkig men hans avkommor har väl inte presterat några direkta stordåd på banan.
 
Sv: Divino Santi xx

Nu vet jag var min älskling har fått sin storlek ifrån..;)
Men jag har hört att Divino Santi var rätt så framgångs rik på dressyr banan också..:confused:
Att han gått på galoppbanan visste jag inte ens..
 
Sv: Divino Santi xx

Men som Roslagen sa. Han var bra på galoppen. Red där då det begavsig med honom. Han stod hos en tränare som heter Olle Stenström, han är också fortfarande aktiv. Om inte annat så kan du ju ringa och prata med honom om honom.
 

Liknande trådar

Avel Nån som vet når om fullblodshingsten Divino Santi?? Vill helst ha länkar till bilder så att jag kan se hur han ser ut. Vad har han...
Svar
8
· Visningar
861
Senast: simpan
·
Avel Jag har ett sto efter Escudo I, på pappans sida har jag hittat massor av info, men på mammans hittar jag ingenting! Hon är e Escudo I...
2
Svar
22
· Visningar
4 936
Senast: Amy2002
·
Hästvård Om ni orkar läsa det här så :bow: Mitt sto har problem av och till med ryggen efter att vi red omkull i jan -05. På senare tid har...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: Carolrita
·
N
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort så ska jag prova att skriva ned all info här: För lite över 1 år sedan så ägde jag en hingst som...
2
Svar
36
· Visningar
2 080
Senast: burton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp