*djurplågeri*

L

Leo_felicia

Åhh vad jag hatar djurplågeri!! Det stod på en sida att det var några unga män som sköt en massa djur och det var på film!! dom hade filmat när dom dödade djur!!!:cry: Och sen stod det att dom gick till ett stall och såg en katt som satt och myste och sen sköt dom efter den och jagade ut den på ett fält och sköt den!!!! fy faan vad omoget!!:cry: :mad:
 
Sv: *djurplågeri*

jag ville bara säga att jag tycker det är hemskt och om andra håller med..
 
Sv: *djurplågeri*

När det är på en djursida så är det väl ändå rätt uppenbart att i princip alla håller med om att djurplågeri är fel, så varför ens fråga?
 
Sv: *djurplågeri*

Tycker inte du behöver be om ursäkt. Klart man får skriva vad man känner och tycker.:smirk:
 
Sv: *djurplågeri*

Usch, läste också om dem på expressen tror jag, blev fly förb****
De hade väl lagt ut det på nätet och pappan ansåg det vara ett "pojkstreck" :mad: :mad: :mad:
 
Sv: *djurplågeri*

vad ville du med denna tråden?

kanske prata av sej lite?!?..
har man sett eller hört något man tar illa vid kan det va skönt att dividera med andra.. tror du inte?;)

i övrig så finns det tyvär sjukt folk som inte borde få gå lös.. det är fruktansvärt att oskyldiga sjur och andra individer får lida..:cry: :cry:
 
Sv: *djurplågeri*

Hur får du det till att vara bitter?
Jag fattar bara inte vitsen med att fråga om andra håller med om att djurplågeri är hemskt när man trots allt sitter på en djursida.
 
Sv: *djurplågeri*

*Kl*

ja usch vad hemst det är:eek:

de måste må psykiskigt dåligt:crazy:
 
Sv: *djurplågeri*

Hur får du det till att vara bitter?
Jag fattar bara inte vitsen med att fråga om andra håller med om att djurplågeri är hemskt när man trots allt sitter på en djursida.

ett lite syrligt svar.. "varför ens fråga".. Det förstår väl hon oxå att det är en sida för djurfolk.. hon ville bara ha lite medhåll o få ur sej lite av det hon kände..:)
 
Sv: *djurplågeri*

ja omoget och idiotiskt.

men djuren dog förhoppningsvis ögonblickligen i allafall.
 
Sv: *djurplågeri*

då man varken hör röster eller ser uttryck genom datorn så kan man försöka formulera sej så det inte låter "bittert eller syrligt".. Åtminstånde inte om det inte är det man är ute efter.;)
 
Sv: *djurplågeri*

Och till mitt försvar är jag inte som alla andra i skallen utan skriver allt bokstavligt istället för att linda in det och ha mig. Jag ser ingen vits att linda in en simpel fråga.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 971
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 197
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 598
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp