Djursjukvårdare i Danmark

S

Stoppard

Är det någon som känner till något om djursjukvårdarutbildningen i Danmark. En kompis är intresserad av att söka och prata med någon som pluggat där.

Sv: Djursjukvårdare i Danmark

Sök på dyresygeplejerske på google. Skolan ligger i Kolding i mitten av jylland.
Först ska man skaffa en pratikplats som är godkänd av skolan. Det är väldigt svårt eftersom det är många som vill in på skolan. Har man fått en plats så söker de in till skolan för dig.

Man börjar med en termin praktik sedan växlar man mellan skola och praktik, kommer inte ihåg hur många veckor.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 360
Hästmänniskan Hej! Söker tips på hur man kan få bra ordning i stall,foderkammare,sadelkammare,ridbana,hage mm. Är egentligen bara intresserad o...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: Nytant
·
Ekonomi & Juridik Jag är lite sugen på en liten Welsh-tjej på 3 år som finns i Danmark. Är det nån som köpt häst där så får ni gärna berätta! Vad är...
2
Svar
38
· Visningar
3 063
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
2 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• TMI TMI TM!
  • Den ultimata planlösningen
  • Amortera mindre?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat