Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

B

brageh

DMSO (Dimethylsulfoxide)

Någon som vet var man kan få tag på den här produkten i Sverige?
Har hittat på naturensdroger.se, men undrar om det finns att beställa på fler ställen? :devil:

B

brageh

Sv: Dmso

Centaur skrev:
DMSO=löksoppa och finns (fanns iaf) på apoteket.

Men det är starka saker..

Jo, bör hanteras varsamt.. OM det nu fortfarande finns på apoteket, är det receptbelagt tro? :crazy:

B

brageh

giffan skrev:
Du måste ha en veterinär att skriva ut det. Kan fås med eller utan cortison. Och kostar multum :crazy:

Multum är i runda slängar ca? ;) Drygt 200kr flaskan på naturensdroger iaf..

C

cämela

skojar du med mig?!!! herrejössanes jag skulel ha köpt med mig väskan full från usa och sålt på svarta marknaden haha. har ni bara med en dmso och en dmc (med kortison)

+ att man bör använda handskar och inte andas in då det kan vara cancerframkallande

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5545 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Juridik&Ekonomi Dottern har rätt bråkig laktos men vi har tidigare kunnat beställa riktigt bra laktostabletter från en engelsk sida, när hon varit iväg...
Svar
6
· Visningar
522
Hästvård Hej! Jag jobbar på en ridskola och vi bytte för tid sedan hovslagare från en jättebra till en jättedålig. Det har vid ett flertal...
Svar
8
· Visningar
1 266
Hundavel&Ras Då det finns många här med goda kontakter i hundvärlden undrar jag om någon kanske känner någon i Sverige som har Kai Ken? Det är ju en...
Svar
4
· Visningar
505
Foder&Strö Då vi tyvärr har väldigt hög halt av kalcium i vårt hösilage behöver min häst få tillsatt en betydande mängd magnesium i sitt foder för...
Svar
11
· Visningar
484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Transportbur
  • Ledsen hund

Hästrelaterat

Omröstningar