Do as I do

Tiger tok

Trådstartare
Jahapp, nördig som jag är ska jag lära in do as i do konceptet på vovven.

Har nån av er lärt in det på era hundar? Vad är det mest komplexa ni har lyckats lära hunden genom det?

Tycker ni att det går att lära in även detaljer? Tex om man skulle lära in typ konskick, om ni skulle springa allt ni kan till konen, gör er hund det också då eller går den bara?

Shoot!
 
Jahapp, nördig som jag är ska jag lära in do as i do konceptet på vovven.

Har nån av er lärt in det på era hundar? Vad är det mest komplexa ni har lyckats lära hunden genom det?

Tycker ni att det går att lära in även detaljer? Tex om man skulle lära in typ konskick, om ni skulle springa allt ni kan till konen, gör er hund det också då eller går den bara?

Shoot!

Jag skulle ha gått en helgkurs i "do as i do" men det blev aldrig så.

Har du börjat träna något? :)
 
Jag skulle ha gått en helgkurs i "do as i do" men det blev aldrig så.

Har du börjat träna något? :)
Jag har börjat lära in det så smått.

Vart skulle den helgkursen anordnas? Har försökt leta upp do as i do kurser men hittar ingenting, älskar att gå kurs nämligen:D
 
Jag har börjat lära in det så smått.

Vart skulle den helgkursen anordnas? Har försökt leta upp do as i do kurser men hittar ingenting, älskar att gå kurs nämligen:D

På hundraelvan i ... hm Näsåker. Men jag tror helgkurserna där ligger lite på is på grund av corona. Tvivlar dock inte på att de kommer återupptas i sinom tid :)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 105
Senast: Acto
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 259
Senast: Snurrfian
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 524
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 292
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp