do not delete

Freyr

Trådstartare
ja måste fråga **DONOTDELETE**: Hur kommer det sig att dina inlägg inte räknas? Det står alltid kravlare och 0 inlägg på dej. Och att reg datum är 1970-01-01?
Har DU fixat det eller är det ett fel i forumet som "fixat" det?

/Malin
 
Sv: do not delete

**DONOTDELETE** är ingen specifik användare. Alla som av någon anledning fått sina nick borttagna får det namnet. Det kan vara de som försvann vid uppdateringen av forumet, som inte varit använda på jättelänge, eller folk som av någon anledning fått namnet raderat. Deras inlägg finns kvar, men då blir *DONOTDELETE** "författaren".
 
Sv: do not delete

Jamen, **Donotdelete** är ju nya inlägg åxå?
 
Sv: do not delete

precis vad jag tänkte, man hittar ju väldigt färska inlägg från **DONOTDELETE** också?
 
Sv: do not delete

Freyr skrev:
ja måste fråga **DONOTDELETE**: Hur kommer det sig att dina inlägg inte räknas? Det står alltid kravlare och 0 inlägg på dej. Och att reg datum är 1970-01-01?
Har DU fixat det eller är det ett fel i forumet som "fixat" det?

/Malin

Jag trodde det var en persons nick. :o Har inte kollat så noga! :D
 
Sv: do not delete

Om jag av någon anledning slutar att använda mitt nick A_K_N under en viss tid (jag tror Gunnar rensar bort nick som varit oanvända ett år) eller om jag av någon anledning bett Gunnar att ta bort det kommer alla mina inlägg vara gjorda av **DONOTDELETE**.

Det samma gäller för alla användare som är borttagna.

Det blir alltså inte **DONOTDELETE1**, **DONOTDELETE2**, **DONOTDELETE3** o.s.v.
 
Sv: do not delete

Men det finns ju bara EN **DONOTDELETE**?! :confused:
 
Sv: do not delete

jag trodde också att det var en person som hade det...
 
Sv: do not delete

Alla inlägg av **DONOTDELETE** är inte en användare det är flera användare som inte finns längre. Det kan vara Kalle och Agda och Nisse, när de försvinner så heter de allihopa **DONOTDELETE**.
 
Sv: do not delete

mycket_irriterad skrev:
Alla inlägg av **DONOTDELETE** är inte en användare det är flera användare som inte finns längre. Det kan vara Kalle och Agda och Nisse, när de försvinner så heter de allihopa **DONOTDELETE**.

Men om dom försvinner, varför kommer det nya inlägg ibland av den där "användaren"?
Som HÄR tex...?
Konstigt att en "gammal användare som är raderad kan skriva inlägg ändå?" :confused: :crazy:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: do not delete

Cronis skrev:
Men om dom försvinner, varför kommer det nya inlägg ibland av den där "användaren"?

Om jag skriver ett inlägg idag och sedan tar bort min användare, kommer det att stå **DONOTDELETE** på det inlägget. Förstår du? :)
 
Sv: do not delete

LadyBlue skrev:
Om jag skriver ett inlägg idag och sedan tar bort min användare, kommer det att stå **DONOTDELETE** på det inlägget. Förstår du? :)

AHA!
Nu fattar jag, men va är det för mening med att radera sin användare?
om man ställer frågor? :confused:
 
Sv: do not delete

Cronis skrev:
AHA!
Nu fattar jag, men va är det för mening med att radera sin användare?
om man ställer frågor? :confused:

tjaa... det har jag ingen aning om.. folk är underliga! :o :D
 
Sv: do not delete

Inläggen som är skrivna av **DONOTDELETE** är från februari _förra året_. De är med andra ord ett år gamla. Men sedan har någon puttat upp tråden nyligen.
 
Sv: do not delete

mycket_irriterad skrev:
Alla inlägg av **DONOTDELETE** är inte en användare det är flera användare som inte finns längre. Det kan vara Kalle och Agda och Nisse, när de försvinner så heter de allihopa **DONOTDELETE**.

Tack!

Jag klarar tydligen inte av pedagogiken för vissa ;)
 
Sv: do not delete

Det finns ju massor av olika orsaker till att man inte finns kvar som användare men den troligaste är att man inte använt sitt nick på väldigt länge.

Är det så svårt att förstå???
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 804
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 486
Senast: karl_h
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp