Döbert...

ann80

Trådstartare
Var inne på nätet o hittade en sida med deras träns o tillbehör, bla ett väldigt fint v-format pannband med en blå eller grön blomma i kristaller. Vad vet ni om deras kvalitet? Är det prisvärt?

Sv: Döbert...

:love: :love: Ååååh! Det pannbandet med grön blomma!! Det är så läckert! :d

Förhoppningsvis har de bra kvalité då det är så dyrt...

Ja, bara pannbandet kostar ju 695 så kvaliten borde ju vara bra :)
Funderar på det...mycket lockande, hade säkert varit mycket fint på min lilla flicka :love:

Har ingen länk, hittade deras annons på tradera eller blocket, men det funkar säkert att söka på Döbert

Jag köpte ett sånt pannband på hästmässan i västerås. Kostade 629 kr :D

Åh vad roligt! Nöjd? Har du bild med det på din häst?
Funderade på om det ev kommer finnas på Scandinavium nu i påsk...:)

Inte nån bild på häst men löst. Inte använt det än :D

230098ce.jpg

Nu kliar det ännu mer i fingrarna av habegär...undrar om jag kan hålla mej i tio dagar till mässan....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
667
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 198
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 218
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 865

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka