B

Black_Cherry

Jag ska hämta en fil som står i "doc",vad är det för nåt? :confused:
 
Om jag fattar rätt frågar du vad .doc är för något?

Det är ett dokument i »Microsoft Word«, de har alltid filefternamnet doc

Kolla bara så att det inte har någon mer filändelse. Då är det troligtvis ett virus.
 
DOC er forkortelse for document. Brukes for filer laget med Microsoft Word, eksempelvis bukefalos.doc

Finner du ikke filen, testa søk funksjonen. Trykk start, sök....
 
Jag ska titta vilka hästar som är kvalade till 5-6 års championatet. När jag klickar på hämta så står det ju "tar emot filinformation",men det står ingen återstående tid..verkar ju kunna hålla på i evigheter..eller?
 
.doc filer er ikke komperimerte, dvs. at de er ganske store. Sitter du till eks. med et modem på din internett-oppkobling kan dette ta lang tid.

Først av allt må du også ha Microsoft Word innstallert på din datamaskin. Dette programmet inngår i Office-pakken.

Hvis du ikke har det, kan du laste ned ett "doc-view" program fra till.ex www.download.com

lykke til

aasmund
 
Varifrån hämtar du??

Är det från STC:s sida?

Det kan ju vara en PDF-fil oxå, då måste du ha något som kan läsa den, t.ex Adobe Acrobat
 
Från Swede Horse sida.
Tror inte att det är en pdf fil. Jag har iaf office installerat,så jag får väl prova igen,får
se hur lång tid det tar..
 
Om det är filen under länken kvalade hästar så är den på 230 kb, jag hann nästan inte klicka på spara innan den var hemma.

Det är inte så att du har en brandvägg som inte tillåter Word tillgång till nätet?
 
Ja det var den filen. Har ingen aning om jag har en brandvägg som inte tillåter word på nätet..kan nada om datorer..
Men det vore jättesnällt om du kunde maila den till mig! :bow:
Jag pm:ar dig mailadressen
 
Jag kan inte logga in heller..vet inte vad det är :confused: Men jag pm:ar dig en annan adress då!
 
Sv: Re: doc

knapp

puttar upp denna tråden!

jag försöker titta på olika ansökningsblanketter m.m. på flyinges hemsida, och alla är doc. som jag inte kan öppna (tror inte jag har något skrivprogram längre, som vet hur man/var man lätt laddar ner words? det har nog tagits bort av misstag på min dator)

Annars, kan man ta och ändra formatet på nåt sätt så man t ex
kan öppna i anteckningar ?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ska anordna en kurs och tänkte att det vore smart att göra en digital anmälningsblankett dit alla kan anmäla sig via en länk...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: tornblomma
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Murphy
·
Mat Ska strax handla till en sallad. I receptet står 2 dl granatäpplekärnor. På ett ungefär hur många granatäpplen behöver jag köpa...
Svar
16
· Visningar
1 151
Senast: tuaphua
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp