Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

K

Krabban

Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

Någon som vet deras olika muslifoders näringsinnehåll? Skulle vara jättetacksam :bow:. Har de ngn hemsida där man kan hitta det? Letade på nätet, men hittade inte...
 
Re: Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

Det går inte att komma in på den svenska hemsidan, men den engelska finns.. www.dodsonandhorrell.com

Vilka olika foder är det som du vill veta något om? Jag fodrar mina hästar med D & H foder.. känner även en som är återförsäljare av fodret! Kan kanske hjälpa dig..
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 499
Senast: Fazeem
·
Foder & Strö Hejhej! Är det någon som har koll på om det fungerar bra att blötlägga Dodson horell build up conditioning mix? Jag har sökt men inte...
Svar
1
· Visningar
576
Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 186
Senast: Rie
·
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
452
Senast: Empalie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp