Bukefalos 25 år!

Död dator??

C

Colleen

Min kompis skulle uppdatera sin data på windows update, nu fungerar inget. Hon får fram sin skrivbords bild utan ikoner, inget! Det händer inget då man högerklickar mm, icq fungerar. VAD har HÄNT??
Hur har Windows försvunnit?

S

SweetSelene

Hej!

Det kan ha blivit fel när datorn installerade windows update filerna och att det är därför den inte vill starta som den ska. Pröva starta datorn i felsäkert läge. Detta gör du genom att trycka F8 i uppstarten, innan windows har laddats.

Välj felsäkert läge och kolla om windows ser mer normalt ut där. Du kan i så fall ev. avinstallera de senast installerade windows uppdateringarna från lägg till/ta bort program. Vilken Windowsversion har du? Ev. så kan du behöva återställa till tidigare kopia av registret.

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
11 495
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
22 056
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 565
Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
31 644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips på kombinerad kött- veganmat
  • Bara massa tankar
  • Vad gör vi? Del CXL

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Uppdateringstråd 25

Hästrelaterat

• Ridrädsla
  • Höstens bantningstråd

Omröstningar