Död dator??

C

Colleen

Min kompis skulle uppdatera sin data på windows update, nu fungerar inget. Hon får fram sin skrivbords bild utan ikoner, inget! Det händer inget då man högerklickar mm, icq fungerar. VAD har HÄNT??
Hur har Windows försvunnit?
 
Hej!

Det kan ha blivit fel när datorn installerade windows update filerna och att det är därför den inte vill starta som den ska. Pröva starta datorn i felsäkert läge. Detta gör du genom att trycka F8 i uppstarten, innan windows har laddats.

Välj felsäkert läge och kolla om windows ser mer normalt ut där. Du kan i så fall ev. avinstallera de senast installerade windows uppdateringarna från lägg till/ta bort program. Vilken Windowsversion har du? Ev. så kan du behöva återställa till tidigare kopia av registret.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
891
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 399
Senast: miumiu
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 998
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp