Dölja/byta textiltryck

hier

Trådstartare
Jag har ärvt en hundförarväst av min svärfar som jag verkligen gillar. Den är praktisk med massa fickor och smidiga hakar att fästa kopplet i om man behöver två händer tillfälligt.

Däremot stör det mig att trycket baktill skriker ”xxxx kennel” och längre ner ”xxxx hundsport”.

Jag är nybörjare på hund så det ser inte särskilt proffsigt ut när jag rastarsambons två stora hundar, texten på ryggen till trots:rofl:

tips? Något billigt som går att klistra/stryka på? Andra lösningar? Måste hålla för tvätt.
 
Ta en bit av något roligt mönstrat tyg, klipp till rätt form, vik in kanterna och sy fast över. Så har jag gjort med skjortor som haft reklamtryck på ryggen.
Ev. kan du ge det samma form som bakstycket och fästa det strax innanför sömmarna. Behöver inte nödvändigtvis vara ett kraftigt tyg eftersom plaggets stadga finns i originaltyget. Se till att ha tvättat tyget ordentligt så det inte krymper mer efter påsyningen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig...
2
Svar
23
· Visningar
3 703
Senast: Nirvana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp