Dölja/ignorera tråd

Om de som utvecklar forumprogramvaran lägger in en sådan funktionen i framtiden kommer jag troligen ge användare möjlighet att använda den.
Jag kommer med största sannolikhet inte utveckla eller köpa sådan funktionalitet själv.

Man får försöka använda sin egen ignorera funktion och låtsas att berörda trådar inte finns.

Det skulle vara intressant att veta vilken typ av trådar du och andra i så fall syftar på. Vill man inte skriva det här kan man skicka ett PM.
 
Jag har fått ett PM än så länge, om någon annan vill lägga till något får ni gärna göra det.
Jag kan inte lova något, men har fått mer förståelse för vad det kan handlar om.
 
Jag skulle också gärna ha möjligheten att ignorera trådar. Vissa trådämnen känns inte alls roliga att se varenda gång jag kollar vad som uppdaterats.
 
Ja jag saknar också en sån funktion! Även för mig handlar det om ämnen som triggar ångest.

Dock inte vikt eller nåt jag tycker inte ska diskuteras alls, så att förbjuda vissa ämnen är inte rätt väg att gå.
 
Jag skulle gärna kunna välja bort hela prefix. Men antar det är samma som med att ignorera tråd, funktionen finns inte?

Men t ex att inte få upp hästnyheter när man klickar på nytt eller på obesvarade trådar. Den sistnämnda funktionen blir meningslös då nästan alla hästnyheter hamnar där. Så vill man hjälpa en användare som inte fått svar kan man inte använda funktionen till det.
 
Jag har hittat ett tilläggsprogram för att ignorera prefix.

Tanken är god och det kan tänkas att jag kanske lägger in detta.
Hur det löst det hela är dock lite farligt anser jag, man ställer in under sin profil vilka forum man ignorerar. Det känns lite bökigt och inte speciellt lätt att hitta. Framförallt är jag rädd för att man sedan glömmer bort att man ignorerat något och kanske inte förstår varför man inte hittar vissa trådar längre.

Och det löser inte möjligheten att ignorera enstaka trådar, tyvärr.
 
Jag har hittat ett tilläggsprogram för att ignorera prefix.

Tanken är god och det kan tänkas att jag kanske lägger in detta.
Hur det löst det hela är dock lite farligt anser jag, man ställer in under sin profil vilka forum man ignorerar. Det känns lite bökigt och inte speciellt lätt att hitta. Framförallt är jag rädd för att man sedan glömmer bort att man ignorerat något och kanske inte förstår varför man inte hittar vissa trådar längre.

Och det löser inte möjligheten att ignorera enstaka trådar, tyvärr.
En sån funktion skulle nog inte jag vilja använda. Jag menade mer att när man klickar på ett prefix vore det bra att sen kunna välja ett eller flera till så man genom att klicka lägger till fler istället för att byta.
 
I väntan på att kanske något bättre dyker upp har jag valt att lägga in möjligheten att ignorera prefix. Den kanske blir kvar.

Den innehåller även en bra, tyvärr lite undangömd funktion för att filtrera på ett prefix under Nytt.

Se om ni hittar till de nya funktionerna och skriv gärna om ni tycker att de tillför något och om ni använder dem. Skriv gärna om ni inte tänker göra det också.
 
I väntan på att kanske något bättre dyker upp har jag valt att lägga in möjligheten att ignorera prefix. Den kanske blir kvar.

Den innehåller även en bra, tyvärr lite undangömd funktion för att filtrera på ett prefix under Nytt.

Se om ni hittar till de nya funktionerna och skriv gärna om ni tycker att de tillför något och om ni använder dem. Skriv gärna om ni inte tänker göra det också.

Lätt att hitta filtrera prefix under nytt, gick att med lite testande hitta ignorera prefix. Kommer använda båda och anser båda tillför positiva funktioner.
 
I väntan på att kanske något bättre dyker upp har jag valt att lägga in möjligheten att ignorera prefix. Den kanske blir kvar.

Den innehåller även en bra, tyvärr lite undangömd funktion för att filtrera på ett prefix under Nytt.

Se om ni hittar till de nya funktionerna och skriv gärna om ni tycker att de tillför något och om ni använder dem. Skriv gärna om ni inte tänker göra det också.
Jag tycker att funktionen för att ignorera prefix var mycket mer undangömd än den för filtrering, men hittade båda två på bara en minut eller två. Kommer naturligtvis inte att använda något av dem, men det är bra att funktionen finns där för andra tycker jag.
 
Om andra, eller ni själva inte sett det, finns det en länk i botten av "Välj ämne nedan"-widgeten.

Det kommer även upp vilka prefix man ignorerar om man är inne på att forum, där man ignorerar något.
 
I väntan på att kanske något bättre dyker upp har jag valt att lägga in möjligheten att ignorera prefix. Den kanske blir kvar.

Den innehåller även en bra, tyvärr lite undangömd funktion för att filtrera på ett prefix under Nytt.

Se om ni hittar till de nya funktionerna och skriv gärna om ni tycker att de tillför något och om ni använder dem. Skriv gärna om ni inte tänker göra det också.
Ignorera prefix var toppen! Då kan jag använda det för att välja bort de jag inte är intresserad av istället för att välja de jag vill se.
 
Jag saknar en funktion som gjort det möjligt att ignorera/dölja en tråd istället för att ignorera användaren som startat den (vilket ju heller inte går om den är startad av en moderator). Är detta en funktion som kan tänkas komma?

Tack på förhand!
Håller med
Jag hade velat få bort alla trådar som heter vikt, träning, etc
Jag vet ju att jag ska undvika att gå in i dem men så går jag ändå in i dem och det triggar mig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
723
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu kommer ett sånt här irriterande inlägg från mig igen. Men tycker du jag skriver för ofta och stör dig på det så kan jag tipsa om...
Svar
1
· Visningar
430
Senast: Reville
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp