Dölja prefix i inloggat under nytt

Monkie

Trådstartare
Skulle det gå att göra inställning för, eller finns det redan? Jag skulle vilja kunna välja bort till exempel hästnyheter och dagbok. Som det är nu klickar jag ibland upp trådar så de försvinner från Nytt.
 
Skulle det gå att göra inställning för, eller finns det redan? Jag skulle vilja kunna välja bort till exempel hästnyheter och dagbok. Som det är nu klickar jag ibland upp trådar så de försvinner från Nytt.
Det finns inget som löser detta i forumet i dagsläget, jag kan dock ha viss förståelse för att man önskar det.

Jag förstår inte riktigt varför man inte bara bläddrar förbi trådar i Nytt som man inte är intresserad av, det borde väl kunna finnas en och annan som har samma prefix som man är intresserad av som man inte vill läsa?

När det gäller de du nämner är risken kanske inte så stor men det händer att trådar har fel prefix vilket kan leda till att man missar intressanta trådar.
 
Jag har tittat lite mer på detta. Jag har köpt ett tilläggsprogram som möjligen kan lösa detta.

Jag skulle dock helst se en mer positiv inriktning på de flesta delar där man kan välja prefix.
Att man kan välja vilka prefix man vill se och inte vilka man vill ignorera.
Jag pratar framförallt om att under ett forum kunna välja att visa alla trådar utom ex.vis dagbokstrådar.

Under nytt kanske möjlighet att ignorera är bättre. Det tilläggsprogram jag köpt fungerar dock inte riktigt som jag trodde. Du gör en inställning i din profil som sedan ignorerar alla trådar med det prefixet, tills du möjligen kommer på att titta i profilen igen.

Jag testar programmet på annat ställe, vi får se om jag anser det ok att lägga in här.
Åsikter och synpunkter mottages tacksamt.
 
Jag har tittat lite mer på detta. Jag har köpt ett tilläggsprogram som möjligen kan lösa detta.

Jag skulle dock helst se en mer positiv inriktning på de flesta delar där man kan välja prefix.
Att man kan välja vilka prefix man vill se och inte vilka man vill ignorera.
Jag pratar framförallt om att under ett forum kunna välja att visa alla trådar utom ex.vis dagbokstrådar.

Under nytt kanske möjlighet att ignorera är bättre. Det tilläggsprogram jag köpt fungerar dock inte riktigt som jag trodde. Du gör en inställning i din profil som sedan ignorerar alla trådar med det prefixet, tills du möjligen kommer på att titta i profilen igen.

Jag testar programmet på annat ställe, vi får se om jag anser det ok att lägga in här.
Åsikter och synpunkter mottages tacksamt.


Som jag skrivit i annan tråd skulle jag verkligen välkomna en funktion där vissa prefix kan väljas bort för visning.

Det skulle även göra funktionen obesvarade trådar användbar för att gå in och svara där. Nu drunknar det i sida upp och sida ner med prefixet "hästnyheter"
 
Det finns inget som löser detta i forumet i dagsläget, jag kan dock ha viss förståelse för att man önskar det.

Jag förstår inte riktigt varför man inte bara bläddrar förbi trådar i Nytt som man inte är intresserad av, det borde väl kunna finnas en och annan som har samma prefix som man är intresserad av som man inte vill läsa?

När det gäller de du nämner är risken kanske inte så stor men det händer att trådar har fel prefix vilket kan leda till att man missar intressanta trådar.
Det finns inget som löser detta i forumet i dagsläget, jag kan dock ha viss förståelse för att man önskar det.

Jag förstår inte riktigt varför man inte bara bläddrar förbi trådar i Nytt som man inte är intresserad av, det borde väl kunna finnas en och annan som har samma prefix som man är intresserad av som man inte vill läsa?

När det gäller de du nämner är risken kanske inte så stor men det händer att trådar har fel prefix vilket kan leda till att man missar intressanta trådar.
Det mesta är lätt att bläddra förbi, ibland blir det dock sida upp och ned med hästnyheter som jag tycker är lite jobbigt.
 
Jag tycker det är relativt ok att bläddra förbi hästnyheterna. Eftersom de kommer i klump och har samma ikon.
Nackdelen är att annat som @Gunnar skriver av misstag kan drabbas av vanan att sålla bort gröna hästar.

Skulle det vara möjligt att skapa ett separat konto som enbart fungerar som TS på hästnyheterna? Så det aliaset får en ikon som fungerar som en särskild markör för dem?
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 539
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
1 962
Senast: Mauen
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp