Bukefalos 28 år!

Dogo argentino..nu har jag sett en

N

Nossan

det var på Djursjukhust i Skara. Den var så stor och vacker och vit med litet svarta proicakr tror jag på huvet och sen skär om nosen, vilka tänder, vilka muskler, oj! man blev faktiskt (be)tagen. Men inget för mej (jag och min golden satt och titttade beundrande)
 
Mmmm...visst är de vackra! :love:

Fast jag kommer inte att våga skaffa nån hund av den typen förrän den här kamphundshysterin har lagt sig bland allmänheten. Annars får man bara gå runt och bevisa en massa saker som hundägare hela tiden, det är jobbigt.

Men visst är de underbart vackra hundar! :d
 
Jag tycker att dogo argentino är bland de finaste hundar som finns... så muskulösa och starka... ska skaffa en sån, men jag vill ha lite mer erfarenhet av hundar innan jag gör det.. har en nu, men det är min första (en irländare)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 639
Senast: Fruentimber
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 172
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 685
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 478
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp