Dom vill bygga järnväg genom mitt hus

Mitt hus ligger typ i den röda ringen, så för mig va det bara den gula korridoren som hade funkat. Det återstår att se hur jobbigt det blir för mig att bo här under konstruktionen, jag har ju redan väldigt jobbigt med monotona ljud.

Idag har en stor lättnad infunnit sig dock. Sedan jag fick beskedet för 1.5 år sedan så har jag ständigt kollat efter andra hus, inte för att flytta nu utan för att se om möjligheten ens fanns att hitta nåt som detta och jag får nog säga att det hade varit snäpp på omöjligt, särskilt om bygget hade legat så att mitt hus blev mindre värt, jag har helt enkelt inga extra pengar till att köpa ett dyrare hus än summan jag fått för detta.

Screenshot 2022-08-30 at 18-42-34 bilaga-karta-lokaliseringsalt-vast.pdf.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 475
Senast: verser
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 171
Senast: Cattis_E
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 403
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp