Bukefalos 28 år!

Dopsånger

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kajo

Det är nu bokat och betsämt när och var Ella ska döpas :)
Nu försöker jag jaga rätt på lite fina sånger som kan sjungas i kyrkan. Så ge mig tips! Jag vill ha tips på sånger som ska sjungas av solist, men även om någon sitter och håller på nån bra psalm.
Om någon vet en sång (melodi) som gör sig bra med panflöjt så vill jag vet det med! "Mio min Mio" är ju en panflöjtsklassiker, men jag skulle bli glad för fler tips.
Ni som har döpta barn, vilka psalmer sjöngs på dopet? Och ni som hade solist, vad sjöng hon/han?

// K
 
Sv: Dopsånger

En av mina kent-skadade kompisar lät en solist sjunga "Utan dina andetag" på sin dotters dop.
 
Sv: Dopsånger

Jag tycker "Tryggare kan ingen vara" hör hemma på barndop. Passar bra in om man vill ha psalm.

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 221
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 407
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Hur gör ni? Jag har hittills använt mig av Skicka lätt. Nu vill jag sälja lite enstaka fina barnplagg för kanske 30 kronor styck och...
Svar
9
· Visningar
594
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 254
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp