Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Dräktighet hos kaniner???????

M

MLI_91

Hejsan! Min kaninhona är dräktig och ska få ungar i vilken dag som helst, men hon har lixom slutat att äta å så hon bara ligger i ett hörn i sitt hus, är detta ett normalt beteende hos honor som ska få ungar!? SNÄLLA SNÄLLA finns det någon som har svar på detta?? Behöver verkligen hjälp!!!

MVH

S

Sannis

Sv: Dräktighet hos kaniner???????

Hoppas att det löst sig nu. Har hon fått ungarna än? Jag tror inte att honor brukar göra så? Har hon börjat tagit av sig ull och byggt ett bo än? Kan det vara för att det är hemskt varmt ute? har hon tillgång till vatten?

Min hona gjorde också samma sak de sista dygnena. Hon åt knapp någon pellets, en gnutta gräs bara. Men hon drack som en hel häst!! Dagen efter åt hon precis som vanligt. :) Det tog på henne att vara dräktig. :d

D

_Diddl_

Nåt slags foder kanske kan pigga upp henne..

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5507 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
1 435
Avel Hej! Jag har ett sto på hela 7 år! Hon väntar nu sitt första föl, bf: Maj 2021. Men nu har hon blivit farlig!! Och helt...
2
Svar
24
· Visningar
3 397
Hundavel&Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 691
Kropp&Själ Anonymt nick. Vilka forum.finns det för hjälp med självskandende beteende? Jag behöver "prata" men ändå vara anonym Jag har en...
Svar
4
· Visningar
472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Kattbilder #6

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?