Dräktighet hos kaniner???????

M

MLI_91

Hejsan! Min kaninhona är dräktig och ska få ungar i vilken dag som helst, men hon har lixom slutat att äta å så hon bara ligger i ett hörn i sitt hus, är detta ett normalt beteende hos honor som ska få ungar!? SNÄLLA SNÄLLA finns det någon som har svar på detta?? Behöver verkligen hjälp!!!

MVH
 
Sv: Dräktighet hos kaniner???????

Hoppas att det löst sig nu. Har hon fått ungarna än? Jag tror inte att honor brukar göra så? Har hon börjat tagit av sig ull och byggt ett bo än? Kan det vara för att det är hemskt varmt ute? har hon tillgång till vatten?
 
Sv: Dräktighet hos kaniner???????

Min hona gjorde också samma sak de sista dygnena. Hon åt knapp någon pellets, en gnutta gräs bara. Men hon drack som en hel häst!! Dagen efter åt hon precis som vanligt. :) Det tog på henne att vara dräktig. :d
 
Sv: Dräktighet hos kaniner???????

Nåt slags foder kanske kan pigga upp henne..
 

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 462
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kanske haft tur eller helt enkelt varit förskonad från större problem i mina hästars munnar. Men sen för några veckor sedan...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: MayGrace
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
899
Senast: Wille
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 010
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp