Dränkt i onödiga mail

karamelldrottningen

Trådstartare
Har klickat på Sluta Prenumera på de mailen som går att klicka på det. Men det finns en rad andra avsändare som jag vill slippa få in i inkorgen. Har testat att blocka avsändare men det fungerar inte. Endast en rund cirkel med ett snett streck på. Men fortfarande kommer de mailen fram. Är det någon inställning som jag kan åtgärda eller finns det något att göra?
 
Har klickat på Sluta Prenumera på de mailen som går att klicka på det. Men det finns en rad andra avsändare som jag vill slippa få in i inkorgen. Har testat att blocka avsändare men det fungerar inte. Endast en rund cirkel med ett snett streck på. Men fortfarande kommer de mailen fram. Är det någon inställning som jag kan åtgärda eller finns det något att göra?
Sortera dem som skräp/spam så slipper du se dem.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 046
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 219
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 230
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 638
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp