Dragfri kattlucka?

Skjøldur

Trådstartare
Jag har en kattlucka med magnetlås till mina katter och det tænker jag ha i mitt nya hem också. Men dær kommer jag byta ut ett hallfønster en skiva med luckan i. Alla luckar jag haft ær mer eller mindre dragiga. Finns det någon dragfri lucka, eller något annat sætt att løsa problemet?
 
När min familj bodde i radhus och min katt var utekatt så hade vi en magnetlucka. Mamma löste problemet med draget att hon helt enkelt byggde en sluss utanför luckan, så katten fick gå igenom två luckor. Det var som en låda utanför själva luckan. Har tyvärr ingen bild på konstruktionen. Det blev iaf bättre än innan :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 108
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vi måste på nåt sätt stoppa grannens katt från att komma in i vårt hus. Hon smiter in hela tiden och gömmer sig så vi inte hittar henne...
Svar
9
· Visningar
1 109
Senast: Flixon
·
Gravid - 1år Bebisen har börjat åla litegrann, så det börjar bli dags att tänka på att barnsäkra. Fastnar dock direkt på att de barngrindar jag ser...
Svar
12
· Visningar
2 046
Senast: Marty
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp