Dragkedjan öppnar sig själv...

K

kjelin01

Kan någon tipsa om en bra vinterjacka?

Jag har en jacka vars dragkedja öppnar sig själv HELA TIDEN.
vilken vits att ha en jacka....

Den ska vara VARM, SNYGG och GRÖN el SVART :bump:
 
enklaste lösningen på ditt problem är att dra upp dragkedjan och sätta en säkerhetsnål på nåt smart sätt så den inte kan åka ner.
alternativ 2 är att sy igen dragkedjan i uppe-läget och dra den över huvet men det verkar lite jobbigt...

alt.3 byt ut dragkedjan. Lönar sig bara om din jacka är mkt bra, i gott skick och du absolut inte vill göra dig av med den.

lycka till!
 
än så länge tycker ag bäst om mina kyrajackor,men jacson hellånga dun"kappa" knappar in...minus för att den e osmidig att använda i stallet,men fantastiskt bra att rida i
 
jag gillar inte jackan.jag är liten och nätt och jackan är i strlk m...jättestor...
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 328
Senast: Buongusto
·
Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
594
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 196
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 614
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp