Dragons Breath

Folri

Trådstartare
Vad är det som är så kul med detta? Brännskador i munnen och eller sprucken magsäck. Livsfarligt alltså. Fattar inte folk att flytande N är livsfarligt. Det där TikTok tramset lär ju bara en massa trams. Förstår nu varför röster höjs om att förbjuda appen.
 
Vad är det som är så kul med detta? Brännskador i munnen och eller sprucken magsäck. Livsfarligt alltså. Fattar inte folk att flytande N är livsfarligt. Det där TikTok tramset lär ju bara en massa trams. Förstår nu varför röster höjs om att förbjuda appen.
Borde även höja röster för att förbjuda YT också då. Finns mängder med klipp om dragons breath där med.
 
Men om ungen börjar grina och får åka till sjukhuset och operera sig är det fortfarande kul då med Dragon Breath. Och isf vad har man uppnått? Den tiden på sjukhuset skulle ju nån annan behöva bättre
 
Vad är det som är så kul med detta? Brännskador i munnen och eller sprucken magsäck. Livsfarligt alltså. Fattar inte folk att flytande N är livsfarligt. Det där TikTok tramset lär ju bara en massa trams. Förstår nu varför röster höjs om att förbjuda appen.
Jag är något tveksam till om du kan hitta folk på Buke som har det som fritidssyssla, det är nog bättre att ställa frågan på TikTok i så fall.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 187
Senast: vallhund
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 522
Senast: Imna
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 490
Övr. Hund Blir vansinnig!!!!!!! Har en supersöt sheltiekille på fyra månader. Jag har honom 99% av tiden alltid lös pga vill att han ska följa mig...
Svar
16
· Visningar
1 745
Senast: Líf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp