Dressiga, mysiga byxor?

Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås nyligen som jag älskar, men de är inte svarta…

Skulle precis säga Gekås. De har haft en modell i många färger för 129 kr. Sköna, men funkar även i vid arbete/utgång.
 
Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås nyligen som jag älskar, men de är inte svarta…

Både Cubus, Vero Moda och Only har.. om du menar såna här typ:

8576997A-B416-41CE-9475-54F8A0D3022C.jpeg
 
Jag har sådana från Vero Moda, men jag använder dem jättesällan för de får ”knän” såfort man har suttit ner en kort stund och då ser de verkligen bara ut som mjukisbyxor. Synd, för annars tycker jag att de är toppen!
Hm. Det låter ju inte så lovande. Mina från Gekås har inte haft det problemet (men så har jag oftast fötterna på en fotpall när sitter vid skrivbordet, kanske det är räddningen snarare än byxorna i sig)
 
Hm. Det låter ju inte så lovande. Mina från Gekås har inte haft det problemet (men så har jag oftast fötterna på en fotpall när sitter vid skrivbordet, kanske det är räddningen snarare än byxorna i sig)

Den modellen jag visade får inte knän och fungerar på jobbet :)
Jag tror det beror på tyget? De jag har är supersköna, mjuka och väldigt strechiga. Är det ett mer stumt material alt inte lika smala i passformen så blir det väl inte knän lika lätt.

@Unafraid de du lade ut såg ut att vara mer stumma i tyget? Eller är de stretchiga?
 
Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås nyligen som jag älskar, men de är inte svarta…
Har två par i olika modeller från LauRie. Supersköna med resår i midjan. Finns i lite olika modeller och material.
 
Jag tror det beror på tyget? De jag har är supersköna, mjuka och väldigt strechiga. Är det ett mer stumt material alt inte lika smala i passformen så blir det väl inte knän lika lätt.

@Unafraid de du lade ut såg ut att vara mer stumma i tyget? Eller är de stretchiga?
Jag har båda och gick precis och drog i dom :laugh: ja, de är mer stumma och lite "hårdare" i tyget, men har fortfarande en del stretch. Det finns rejäl stretch i midjan, på bakre delen av byxan. Så de är sköna att sitta i och jobba i.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 472
Senast: Ullmerkott
·
Samhälle Byxstorlekar... Köpte exakt samma storlek som sist, ett par gick inte ens upp över höften och det andra saknade nästan 5cm för att kunna...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
12 389
Senast: Thaliaste
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 655
Senast: Ms_Antrop
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 255
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp