Dressyr damasker

Thelma741

Trådstartare
Hej! Jag har en hopp ponny med rätt så sköra ben, jag rider på mycket varierat underlag och även mycket utan benskydd för senornas skull men skulle vilja införskaffa min några skydd till dressyren som är luftiga. I hoppningen har vi senskydd men skulle vilja ha något till dressyren som inte blir för varma. Vad använder ni för skydd i dressyren?
 
Jag har lite olika, men har en uppsättning från Alequi som är svala och som verkar hålla bra kvalitet. Det finnsganska många märken som har damasker i mesh som är svala.
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Lutten
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 089
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
597
Senast: valy
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
953
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp