Bukefalos 25 år!

dressyrjacka!!

B

**BORTTAGEN**

Jag håller på att leta ihjäl mig!! Jag söker en mörkgrön/buteljgrön höstjacka (även för milda vinterdagar) med tunt/mellantjockt foder. Den ska alltså vara mörkgrön och så ska den vara i dressyrmodell, dvs. figursydd (lite kavajlikande) med sprund/ridslitsar.
Nån som vet vart tusan man får tag i en sådan (helst att beställa över nätet??)
Tacksam för tips!

Nirak

S

skrattkulan

fråga Anki på Sadelmakeriet, hon kan beställa hem det mesta :)

B

**BORTTAGEN**

Ja! :idea: Jag ska framföra mina önskemål till henne! :D

Nirak

B

**BORTTAGEN**

japp, fanns en rätt fin modell, men inte rätt färg.. :(

Nirak

C

Cuaifeach

Visste du att det sitter en lapp i sadelmakeriet att de kan ta hem crown-sadlar...

C

Cuaifeach

Crown-sadlar är helt enkelt sadlar av märket Crown, helt vanliga engelska sadlar finns några dressyr på den ridskola som Nirak och jag rider på och de är supersköna. :love:

Fast den Crown sadel som de lagt på min favorit nu till hösten (allround) är hemsk, kan ju bero på att den är ny... :smirk:

Mountain Horse Classic Rider! Har haft min i 6 år (grön)och tvättat flitigt. Den är fortfarande vattenavvisande! Dessutom kan man ta av ärmarna så man får en tjusig väst när det passar bättre. :cool:
Finns på Eriks Hästshop på nätet bla. Man kan inte se färgerna där, men min matchar Hööks gröna, småquiltade schabrak perfekt. (Så får du en idé om nyansen)

Liknande trådar

R
Skola&Jobb Jag ska skriva en uppsats den här veckan om ett rättsfall, kan vara vilken typ av domstol som helst men i Sverige då, som jag sedan ska...
2
Svar
33
· Visningar
2 311
· Raderad medlem 6459
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
2 609
Övr.Hund Skulle vara kul att bolla lite/få lite input! När min numera unghund var valp började vi leka med en del sök/uppletande här hemma i...
Svar
3
· Visningar
560
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag slumpade det sig som så att jag följde med Seniorens ägare till en träning. Det var ett helt spontant ryck och jag var inte ens...
Svar
0
· Visningar
165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Böjsena av hos hund
  • Valp/Unghund - klarar 'otroligt' lite (eller?)

Hästrelaterat

• Skoning
  • Medryttartråden

Omröstningar