Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Jag ser i efterhand. Tycker att det är oerhört tråkigt att de inte säger mer om hästarnas bakgrund. Har just sett Flambeau som jag följt sen jag var i ringen när han gjorde treårstest på Strömsholm, och det finns säkert tittare med avkommor till honom som inte gör kopplingen.
Kommenterade just det på Discoverys fb.
 
Haha jag ramlade just in på deras fb också och såg denna kommentar:

"Förslag på nya OS-slogans åt er:
"Streama alla avgörande ögonblick från Olympiska Spelen med enbart miljöljud på Discovery+"
"Stream now. Listen later, maybe - Discovery+"
"Watch a game. Hear comments from a completely different sport. Get Discovery+"
"Tycker du att en sport går för fort? Låt Discovery+ hacka upp och pausa den åt dig direkt."

:rofl:
 
Haha jag ramlade just in på deras fb också och såg denna kommentar:

"Förslag på nya OS-slogans åt er:
"Streama alla avgörande ögonblick från Olympiska Spelen med enbart miljöljud på Discovery+"
"Stream now. Listen later, maybe - Discovery+"
"Watch a game. Hear comments from a completely different sport. Get Discovery+"
"Tycker du att en sport går för fort? Låt Discovery+ hacka upp och pausa den åt dig direkt."

:rofl:
När jag läser det där så är jag glad att jag inte köpte något abonnemang. Hur kan man misslyckas så kapitalt?
 
Jag tittade på nian på play så jag kan ha missat det.
Zack gick igår till strax över 73 procent, trea i gruppen efter Therese och Dante.
GÅSHUD på Catherines ritt :love:
Fick nästan också tårar i ögonen när de filmade den gråtande landstränaren efteråt. Bra jobbat att få honom så pass lugn efter kaosen i frankrike för någon månad sen.
Hoppas både hon och Jessica slår Isabell den här gången, gillar deras ridning mycket mer.
 
Blir så irriterad över Discoverystreamingen. Värt att köpt det abbonemanget 🙄. Nu missade jag Severo tack vare det.
 
Och OS-appen vill inte heller fungera, får bara en blank sida när jag försöker få upp dressyrsidan. Det går bra nu 🙄
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 345
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 980
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 627
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 018
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vänner som avbokar och ombokar
  • Dammigt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp