Dressyrprogram 3???

Sammet

Trådstartare
VAR hittar man Dressyrprogram 3?

Jag ska tävla på lördag (för att hästen skall bli van) och skall då starta dressyyrprogram 3 eftersom hästen inte är redo för gaolloppen ännu... Men VAR hittar jag det? Har sökt och sökt!


Snälla nån som har det och ids skriiva av det?
 
Det finns inget officiellt program som heter 'Dressyrprogram 3'
Kan det vara handikappprogrammet Lätt D:3 du ska rida?
Lätt D-programmen har bara skritt och trav. Lätt E-programmen har bara skritt.
Vilket program det än är så bör du kunna få hjälp av arrangören att hitta programmet, de måste ju fixa fram protokoll och du bör kunna få/köpa ett av dem
 
Nja. sidepull hade jag tänkt. Men jag ska vara utom tävlan, det är miljöträning.

Men vi får se, nu har jag ont i ryggen igen! :(

Tack hade helt missat att det fanns på hemsidan! :)
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: zarmino
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
2 633
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
9 893
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 685
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp