Dressyrprogram fälttävlan

Bella37

Trådstartare
Hej! Ska starta p70 med min d-ponny under våren och skulle kolla på dressyrprogrammet på nätet. Jag fyller 18 i år, men i dressyrprogrammet för p70 står det att det är för ryttare tom 13 år. Måste jag starta p80? Eller vilket dressyrprogram ska jag rida i p70 då jag är över 13 år?😊
 
Är du säker på att du inte läst/förstått fel? Det är mig veterligen i P80 det skiljer sig, då rider man samma program som i P60/P70 om man är upp till 13, och samma som P90 om man är över 13 :)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
403
Senast: Ajda
·
Hästvård Hej alla kloka hästmänniskor! Med sommaren kommer alla funderingar kring hur vi med lättfödda hästar och ponnysar ska göra. Jag har...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Kristall10
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 731
Senast: hhere
·
Foder & Strö Hej! Hur mycket protein och MJ behöver era hästar ponnysar? Förstår att det är extremt inviduellt men lite intresserad av att veta...
Svar
4
· Visningar
631
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp