Bukefalos 28 år!

dressyrprogram

T

tratten

Läste en propp för debutant fälttävlan (ponny), där dressyren gick i dressyrprogram för lätt fälttävan 2001. Får det vara så? Vitsen med debutant är ju att det ska vara enklaste programmet, eller???
 
är det den fälttävlan skaraborgsponnysällskap ska ha?? har också funderat över det..men tittade på pogrammet och det var inte svårare än deet andra så =)
 
Ja, det är skaraborgsponnysällskap jag pratar om. Finns programmet att hitta någonstans på internet?
 
Det är fel, det ska vara svenskt fälttävlansprogram för Debutantklass 2001. Vi har mejlat förbundet och rättat till felet. Det är fler fel i den proppen, anmälningen ska inte skickas till Palmén utan Åkerberg (Dvs mig!)

De rätta propparna finns på vår hemsida http://www.skaraborgsps.org


/Lina
Representant för SPS
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 946
Senast: Habina
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
Svar
15
· Visningar
1 628
Senast: Palermo
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Happimess
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp