Bukefalos 28 år!

Dressyrprogrammet som cirkulerar på Facebook just nu

Bilden? Länkade du till någon bild i senaste kommentaren? I så fall har jag missat.
5JmWHVW.jpg
 
Jag tror att ni pratar förbi varandra nu....

@RedHyuuga såg inte det roliga i bilden
@hier citerar och svarar: Var det du de döpte programmet efter? :eek::eek::eek::D
RedHyuuga undrar; vilket program? (och jag tror inte hon syftar på programmet i TS utan "programmet" i hier's kommentar).
hier: Syntes inte bilden?
RH: Länkade du till bild i senaste kommentaren? (alltså inte bilden i TS utan syftar på kommentaren "Var det du de döpte programmet efter?")
@vallhund lägger in TS-bilden.
 
Jag tror att ni pratar förbi varandra nu....

@RedHyuuga såg inte det roliga i bilden
@hier citerar och svarar: Var det du de döpte programmet efter? :eek::eek::eek::D
RedHyuuga undrar; vilket program? (och jag tror inte hon syftar på programmet i TS utan "programmet" i hier's kommentar).
hier: Syntes inte bilden?
RH: Länkade du till bild i senaste kommentaren? (alltså inte bilden i TS utan syftar på kommentaren "Var det du de döpte programmet efter?")
@vallhund lägger in TS-bilden.
Jag har sett "dressyrprogram bilden" men jag trodde det var nån annan bild som åsyftades (som jag missat) och när jag fick kommentaren "döpte programmet efter" tänkta jag på nått TV program, som jag missat nånstans.
 

Liknande trådar

Kultur Ooh allvetande buke-orakel, vars hänger de seriösa banden? Varken jag eller sambon vill använda Facebook, men vi kanske måste i det här...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: skiesabove
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 780
Senast: sjoberga
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 659
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp