Dressyrschabrak

Breccia_

Trådstartare
Ska införskaffa ett nytt tävlingsschabrak, hade valt att ha vitt, grått o svart. Men det gick åt helvete när jag köpte en brun sadel :D Och grått till brunt är faktiskt inte fint!
Jag ska ha;
Brun sadel + träns
Marin hjälm + kavaj
Vita el. creme-färgade ridbyxor
Svarta stövlar
Vita el. creme-färgade handskar

Vill ha ett tävlingsschabrak med brun kant o guld passpoal och ett creme/vanilj/liknande med marin kant och guld passpoal. Ev tvärtom, brunt + creme + guld och marin + vitt + guld.
Tips! gärna lite billigare eftersom jag vill köpa två ;)
 
Sv: Dressyrschabrak

Mias? Lillhästen är ju inte så dyra med dem och du kan nog få de färgerna.
 
Sv: Dressyrschabrak

Jag kanske missade att skriva att jag vill ha ett "fluffigt"? Jo det gjorde jag...
Mias har jag för mkt schabrak av ändå :)

går equiline fortf att beställa med egenvalda färger?
 
Sv: Dressyrschabrak

Ja, du missade fluffet.:)

Sist jag var i en ridsportaffär hade de en tygprover från Equiline hängande, så jag antar att det går att beställa eget fortfarande. Men billiga är de inte. Fast vad som är billigt är relativt.;)
 
Sv: Dressyrschabrak

Näe dom är ju inte det, men jag gillar att dom är så hårda och inte lägger sig platt över ryggen! Så det kan vara värt det, kanske :p

Ingen som vet vad BR har för färg kombinationer?
Anna Scarpati?
 
Sv: Dressyrschabrak

Haha! Mitt återkommande svar till dig den här kvällen - jag återkommer! Jag har de här någonstans!
 
Sv: Dressyrschabrak

You're just saying... :p

Jag funtar just nu på att beställa JW-täcket. Bara för att. Lite tröstshopping.
 
Sv: Dressyrschabrak

Jag hittade det inte nu, men jag har mailat och frågat - bara för dig! :D

Ja, gör det! Han kommer bli såååå fin i det täcket! :D
 
Sv: Dressyrschabrak

Är det Lactic eller Karina du vill ha? Du får köpa det vattentäta halstäcket med! Ifall din häst dreglar konstigt! ;)
 
Sv: Dressyrschabrak

HAHA, ja Wille dregglar sjukt mkt på sin hals :rofl:
Men jag hittade inte alls mkt täcken hos skara? :(
 
Sv: Dressyrschabrak

Skara Hästsport! *nu tror väl moderatorerna att jag får betalt för att jag skriver Skara*
 
Sv: Dressyrschabrak

Precis... :angel: Sen kan folk säga;
"Såg ni den där tokiga HOPP(:eek: )hästen med JWtäcket?" :rofl:
 

Liknande trådar

Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
1 942
Senast: Wilfa
·
Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 257
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Har köpt mig en brun sadel o matchande brunt träns. Igår blev det även en brun ridhjälm... Hur skulle ni matcha bäst med ridbyxor...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Plantan
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: carriemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp