Dressyrsnackis 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att man inte får bli ledd in på banan vid dressyrtävling är jag medveten om, men får man däremot bli ledd in till collectingring? :cautious: Tänker i de fall collectingringen är i samma ridhus som tävlingsbanan t.ex.
 
Att man inte får bli ledd in på banan vid dressyrtävling är jag medveten om, men får man däremot bli ledd in till collectingring? :cautious: Tänker i de fall collectingringen är i samma ridhus som tävlingsbanan t.ex.

Hittar inte något i dressyrtr om att man inte får bli ledd in på collectingring eller bana? Kanske letar fel men hitta inget 😃
 
Perfekt för mig då! I slutet av augusti ska vi förhoppningsvis dressyrdebutera med B2 på vårt snart gamla stall (vi står här nu, åker till Gotland över sommaren och nytt stall i början av augusti). I nuvarande ridhuset har han ehh, haft vissa åsikter ibland om huruvida man bör gå in där eller inte. :grin: Collectingring brukar alltid vara i början av ridhuset, så i värsta fall får mamma leda oss in då helt enkelt.
 
Och det efterfrågades en referens från TR på att man inte får ledas in på tävlingsbanan.

Seriöst så orkar jag inte leta upp paragraf i TR men du kan ju ställa frågan till @Mirabilis som känner till den vedertagna regeln , och övriga 100 % av övriga tävlande kan säkert även intyga faktumet och även flera säkerligen hänvisa till punkt i TR tänker jag .👍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 630
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
48 49 50
Svar
990
· Visningar
65 441
Senast: Sel
·
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
26 27 28
Svar
556
· Visningar
27 612
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp