Dressyrstövelfunderingar

MH Victoria är så sladdrig att dragkedjan korvar sig.... Funkar möjligtvis om de är så trånga att de sitter limmat till benet.

Petrie Olympic är mjuka från dag 1 jmf med tex Anky Elegance och andra riktigt hårda dressyrstövlar. Väldigt bra första dressyrstövel eftersom de inte är extremt hårda.

Mina favoriter är dock mina Petrie Athene, måttbeställda med extra hård och hög utsida, cognac färgade. :love: Det är samma stövel som Olympic men i polo modell (och stenhård utsida på just mina).
 
Utseendet på MH Victoria tyckte jag inte det var något fel på. Å andra sidan tycker jag inte det är snyggt med extrembåge eller andra ytterligheter på stövlar. Mer en dragning åt dressyr, respektive hopp-hållet.
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Jag ska köpa ett par nya ridstövlar har jag tänkt, men kan inte riktigt bestämma mig för vilka jag ska köpa. Tanken från början var att...
Svar
3
· Visningar
485
Senast: Marty
·
Utrustning Jag beställde hem ett par Opus High Rider från MH i veckan då de håller på att sälja ut den och några andra modeller till nedsattpris...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Fanny1012
·
Utrustning Jagar ridstövlar som en tok, men det är klurigt det här. Jag blir aldrig klok på måtten, alla stövlar är för vida i vaden!. Har 36-37 i...
Svar
13
· Visningar
2 439
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp