Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Dressyrträns!

Ava22

Trådstartare
Kan någon här på Buke tipsa om ett dressyrträns? Det ska vara aachen med rätt så bred nosgrimma. Tränset ska vara svart med vit fodring. Ska helst inte kosta över femhundralappen.. Snälla tipsa! :bow:

S

Sunshine_Vilford

ja, men då blir det ju som sagt ett vanligt engelskt och inte ett aachen.... :smirk:

S

spoff

Jacson Immer er veldig flott, og ok pris. Fås i svart med eller uten hvit for, eller brunt. Samt med gull- eller sølvspenner. Kontakt din Jacsonforhandler så får du bestilt den fargen og de spennene du vil ha. Har selv et i svart med gullspenner. Utrolig flott.. Og holder seg vel til dine ønsker om utseende og pris.

Ellers har jo Passier et veldig flott hodelag, men er i en alt for høy prisklasse.. :(

Jo det stämmer alldeles precis, jag skrev bara vad jag trodde hon menade. :smirk:

Till Trådskrivaren:
Varför ett aachen träns för? Det är finare med vanlig engelsk .

S

spoff

Enig. De kan virke harde i starten. Men vær flink med å smøre i starten. Tar ikke lang tid før de blir endel bedre. Har en venninde som har brukt sitt Jacson Immer hodelag i ca 1/2 år. Og smurt det endel i starten. Hun har byttet ut pannebåndet, så da jeg så hodelaget første gang og hun sa det var Jacson fikk jeg sjokk. Dro til samme hestebutikk hun hadde kjøpt sitt, og kjøpte meg mitt eget;)

Ava22

Trådstartare
det enda jag frågade var om ngn visste om ett bra dressyrträns, jag frågade faktikst aldrig om dehära att rida med eller utan snokrem. :devil:

säger oxå jacson om u inte e beredd att ge mer för ett träns..
har haft mitt jacson träns i tre år nu e de hur fint dom helst fortfarande,och de har jag ridit ute med i ur och skur...kostade mig hela 199:- :D

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6460 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kläder&Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 448
Hundavel&Ras Familjen är sjukt sugen på hund. Tankarna har funnits länge på hund men tajmingen har inte varit rätt. Nu känns det som vi är i ett läge...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
8 132
Katthälsa Hej, För några månader sedan hämtade jag hem två katter som nu är 1,5 och 2 år gamla och sades vara turkiska angorakatter (syskon från...
2
Svar
23
· Visningar
1 800
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
17 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Vall-frågor

Omröstningar