Dressyrträns!

Ava22

Trådstartare
Kan någon här på Buke tipsa om ett dressyrträns? Det ska vara aachen med rätt så bred nosgrimma. Tränset ska vara svart med vit fodring. Ska helst inte kosta över femhundralappen.. Snälla tipsa! :bow:
 
Sen när började det finnas aachennosgrimma på kandar???
 
ja, men då blir det ju som sagt ett vanligt engelskt och inte ett aachen.... :smirk:
 
Jacson Immer er veldig flott, og ok pris. Fås i svart med eller uten hvit for, eller brunt. Samt med gull- eller sølvspenner. Kontakt din Jacsonforhandler så får du bestilt den fargen og de spennene du vil ha. Har selv et i svart med gullspenner. Utrolig flott.. Og holder seg vel til dine ønsker om utseende og pris.

Ellers har jo Passier et veldig flott hodelag, men er i en alt for høy prisklasse.. :(
 
Jo det stämmer alldeles precis, jag skrev bara vad jag trodde hon menade. :smirk:

Till Trådskrivaren:
Varför ett aachen träns för? Det är finare med vanlig engelsk .
 
De Jacsontränsen jag känt på verkar hårda.. jag kanske kände på ett måndgasexemplar?
 
Enig. De kan virke harde i starten. Men vær flink med å smøre i starten. Tar ikke lang tid før de blir endel bedre. Har en venninde som har brukt sitt Jacson Immer hodelag i ca 1/2 år. Og smurt det endel i starten. Hun har byttet ut pannebåndet, så da jeg så hodelaget første gang og hun sa det var Jacson fikk jeg sjokk. Dro til samme hestebutikk hun hadde kjøpt sitt, og kjøpte meg mitt eget;)
 
det enda jag frågade var om ngn visste om ett bra dressyrträns, jag frågade faktikst aldrig om dehära att rida med eller utan snokrem. :devil:
 
säger oxå jacson om u inte e beredd att ge mer för ett träns..
har haft mitt jacson träns i tre år nu e de hur fint dom helst fortfarande,och de har jag ridit ute med i ur och skur...kostade mig hela 199:- :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 161
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 949
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 045
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
982
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp