Drive cleaner etc

Opartisk

Trådstartare
Det kommer upp en massa olika sidor ibland när jag ex är inne på Blocket eller Buke.Bland annat Drive cleaner har hittat virus, eller annat tjaffs program.Ruta efter ruta dyker upp.
Vad är det för skräp filer sm landat på datorn? Kan jag ta bort dessa genom utforskarn eller sökning???

Har avast virus prog och ad aware som jag kör regelbundet.
 
Sv: Drive cleaner etc

Virusprogrammet eller ad aware de hittar ingenting?
jag skulle nog testa spy bot också, för det låter lite som nåt simplare virus.
varken buke eller blocket har mig veterligen pop-up reklam som kan ställa till det heller, fast i och för sig surfar jag kanske alltid med pop-up blockerare...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hejsan! Jag har ett jävligt jobbigt virus i min dator. Det märks när man är inne på internet. En ruta med Yahoo e-post kommer upp...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Ragatan
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 896
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
2 959
Senast: Ragatan
·
A
IT & mobiler Får du virus på din dator, prova dessa saker i denna ordning: 1. Prova först att göra en systemåterställning. 2. Avaktivera ditt...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Avla utan fullständig stam?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp