Drontal avmaskning

xfie

Trådstartare
Jag ska åka och köpa avmaskningsmedel till mina hundar och har av vet. fått Drontal rekommenderat. När jag gick in för att titta lagerstatus på olika apotek verkar det hela lite oklart. Jag hittar Drontal (till katt), Dronbits och Droncit. Är Drontal samma som Dronbits? Drontal till hund verkar inte finnas någonstans.

Medlet ska ta hakmask.
 
Om någon undrar så verkar Drontal (numera?) vara för katt men Dronbits tar hakmask. Vetten var kanske mer inne på katter än hundar. :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 502
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 625
Senast: Hellhound
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp