Drotting Elizabeth II (utbruten från Vad gör vi CLXI)

Även jag känner mig förvånansvärt nedstämd av nyheterna, även om jag egentligen är emot i princip allt som rojalismen står för. Jag tycker illa om många i hennes omgivning, men just Elizabeth II har jag alltid haft respekt för och tyckt att hon är förbannat cool ändå.

Här i Skottland spekuleras det att hon redan gått bort, att de inte skulle skicka ut pressmeddelanden av den här typen annars, men det är naturligtvis bara spekulationer. Särskilt hoppfullt verkar det ju inte vara, oavsett.
 
Även jag känner mig förvånansvärt nedstämd av nyheterna, även om jag egentligen är emot i princip allt som rojalismen står för. Jag tycker illa om många i hennes omgivning, men just Elizabeth II har jag alltid haft respekt för och tyckt att hon är förbannat cool ändå.

Här i Skottland spekuleras det att hon redan gått bort, att de inte skulle skicka ut pressmeddelanden av den här typen annars, men det är naturligtvis bara spekulationer. Särskilt hoppfullt verkar det ju inte vara, oavsett.

Varför skulle man i så fall inte meddela om hennes bortgång enligt dem?
 
Även jag känner mig förvånansvärt nedstämd av nyheterna, även om jag egentligen är emot i princip allt som rojalismen står för. Jag tycker illa om många i hennes omgivning, men just Elizabeth II har jag alltid haft respekt för och tyckt att hon är förbannat cool ändå.

Här i Skottland spekuleras det att hon redan gått bort, att de inte skulle skicka ut pressmeddelanden av den här typen annars, men det är naturligtvis bara spekulationer. Särskilt hoppfullt verkar det ju inte vara, oavsett.
Jag blev glad när jag såg henne ta emot nya premiärministern härom dagen, att hon var på benen.
 
Har inte haft tid att hänga på Buke idag men har fått i storleksordningen 50+ sms/meddelanden 😅
Också mottagit ett tiotal samtal från exempelvis mormor, grannar, polare, brorsan… 😅

Bettan var ju ändå rätt chill i tisdags när jag senast ”såg henne”. Så oklart vad som hänt sen dess (förutom ålderdom)?

Drottningmodern blev ju 101 utan att direkt ha klippkort på hälsobringande instanser så vore ju trist (extrem underdrift) om Bettan lämnade in i såhär unga år
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När Storbritanniens drottning Elizabeth II dog den 8 september hyllades hon på olika sätt över hela världen. Nu har en flygplats i...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Gunnar
·
Mat Jag har hittat ett trevligt recept på vitlöksrostad blomkål i ugn som jag tänkte testa i helgen. Funderar på om jag ska göra en större...
Svar
13
· Visningar
680
Senast: Sel
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 435
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp