Druvfläder giftigt??

Anynomc

Trådstartare
Hej! Någon som har kunskap om druvfläder och om någon häst har blivit förgiftad av det!?? Hur giftigt är det?? Min häst har ätit av det o mår nu inte bra...
Tacksam för snabbt svar!!
 
Ring omedelbart ut en veterinär. Jag vet inte om den växten är giftig, men jag vet att det kan gå utför FORT för en förgiftad häst. Ta inte risken.
 
Ja, druvfläder är giftig. Ring veterinär istället för att fråga på forum och använd google om du inte vet om den är giftig!
 
Ring omedelbart ut en veterinär. Jag vet inte om den växten är giftig, men jag vet att det kan gå utför FORT för en förgiftad häst. Ta inte risken.

Jag har pratat med veterinär som säger att
Ja, druvfläder är giftig. Ring veterinär istället för att fråga på forum och använd google om du inte vet om den är giftig!

Jag har såklart kontakt med veterinär också men tänkte bara kolla här om någon vart med om samma sak.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
678
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 066
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Ponylove
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
295

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp