Du gamla, du fria (Ulvlek)

Ja det var tydligt att du var siaren när Q rök. Innan det så hade du kunnat vara aningen siaren eller ledarulven själv. :) Till och med jag utan koll insåg det :p
och jag gick all in på att verka vara siare - tänkte det var lika bra - men ingen som fattade eller gick på det :cry::cry::cry::cry:
 
Förresten @Madalitso - vilket otroligt jobb du gjort som ängel :bow::bow::bow:
Inte nog med att du helt lyckats gå under radarn för alla (well,nästan ;) ), men även lyckats skydda TVÅ gånger!! Imponerande! Är nog bara ärkeängeln @Mirtai som lyckats vara så proffsig tidigare :bow:
Tack :o:laugh:
Var väldigt glad jag lyckades skydda siaren. Dock var jag ju för bra på att gå under radarn, ni funderade ju på att lyncha mig :p
 
Tror du inte at vi inte försökte?

Så fort vi fattade dvs direkt när hon var tydlig med att hon siat dig ville vi inget annat än käka den där siaren.
varför följde ni inte mitt "siar"aktiga inlägg/ röst mot klara? och ffa varför käkade ni inte siarskrället :arghh::arghh::arghh:
pekade ju stort stort ditåt:p:idea::heart
 
Tack :o:laugh:
Var väldigt glad jag lyckades skydda siaren. Dock var jag ju för bra på att gå under radarn, ni funderade ju på att lyncha mig :p
Du "vaknade till liv" vid precis rätt tillfälle tycker jag :)
Och att du skrev som du gjorde (sedan tog det mig en liten stund att fatta vad du menade för jag själv hade ju satt LenaH på din roll å inte Art....)
 
Dom försökte ju. Men jag hade ju min ängel. :love:
Å Fio insåg direkt vem som var siare efter att Klara teoriat om mig å jag kunde ju bara hålla med :love:
(även om ajg blev skitnojig en stund å trodde att både Klara och Art lurat mig upp på läktaren efter Arts inlägg där hon skrev "Sedan trodde jag att Q hade fyra röster. Jag trodde att Klara röstade först och räknade sedans Klaras riktiga röst. "
 
Å Fio insåg direkt vem som var siare efter att Klara teoriat om mig å jag kunde ju bara hålla med :love:
(även om ajg blev skitnojig en stund å trodde att både Klara och Art lurat mig upp på läktaren efter Arts inlägg där hon skrev "Sedan trodde jag att Q hade fyra röster. Jag trodde att Klara röstade först och räknade sedans Klaras riktiga röst. "
Förlåt! Men så ulvklantig hade jag inte varit :laugh:
 
Förresten @Madalitso - vilket otroligt jobb du gjort som ängel :bow::bow::bow:
Inte nog med att du helt lyckats gå under radarn för alla (well,nästan ;) ), men även lyckats skydda TVÅ gånger!! Imponerande! Är nog bara ärkeängeln @Mirtai som lyckats vara så proffsig tidigare :bow:

Mammas! När jag var LL lyckades hon skydda fyra ggr i samma lek om jag minns rätt, det var minst tre på raken iaf. Och det roliga var att hon skyddade sig själv typ varannan natt o nån annan övriga o ulvarna lyckades pricka exakt den hon skyddade.. Det var helgalet :banana:
 
och jag gick all in på att verka vara siare - tänkte det var lika bra - men ingen som fattade eller gick på det :cry::cry::cry::cry:

Jag såg det! Men eftersom det kom efter Klaras siarinlägg vågade jag inte hoppa på det. Hoppades på att Art skulle ryka ändå och att ängeln kanske inte skulle fatta att du var siad.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 120
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 852
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 763
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Den siarlösa ulvleken
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp