Du gamla, du fria (Ulvlek)

Äntligen kunnat sova ordentligt. Jobba natt när det är varmt och ljust när man ska sova är inte så kul.

Tack alla för en rolig lek, var kul att vara i goda lyan. Så att man ändå är kvar i leken.
det är ju det som är roligt att vara del i leken :) därav jag tycker Goda lyan ( jag tror faktiskt jag namngav den :angel:) är så bra :) för som ond i en lya så finns du kvar i diskussionen även om du är ute men som god så är du ..... ute :crazy:
 
Men igår var jag lite frustrerad över er i lyan att ni käkade min högrahalva fio å inte mig när jag uttryckligen sagt att jag var tvungen att vara lynchad/käkad innan den 13 juni - tack @bollen__ (igen) att du snabbade upp leken :)
Du skulle inte sagt något, jag har testat en gång att anmäla mig "om ni lovar att käka/lyncha mig tidigt", tror du inte jag lottades till välsignad och blev kvar till slutet? :meh::banghead:

Har ulvlekarna funnits på buke många år? Hur länge har ni andra spelat? Jag är glad att jag överlevde ända till slutet i min första det gjorde att jag hann lära mig en del även om mina teorier kanske hade vissa hål som någon påpekade.
Jag blev kvar till slutet min första lek men var inte ett dugg glad andra halvan av leken, men jag lärde mig iallafall att aldrig lita på @qitis . :p
 
Du skulle inte sagt något, jag har testat en gång att anmäla mig "om ni lovar att käka/lyncha mig tidigt", tror du inte jag lottades till välsignad och blev kvar till slutet? :meh::banghead:


Jag blev kvar till slutet min första lek men var inte ett dugg glad andra halvan av leken, men jag lärde mig iallafall att aldrig lita på @qitis . :p
Mig litar du inte heller på. Inte ens när jag är LL! :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
13 015
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 949
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 924
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp