Du "måste"

Fiorano

Trådstartare
Reagerade nyss på en status på fejan med en otäck särskrivning (under kläder) vilket jag kommenterade. Fick då detta medd i inkorgen (oh yes, komplett med särskrivningar and all):

Du klev in i min fälla, detta är ett spel! Alla som kommenterar eller gillar måste välja ett av följande status, och lägga den på sin sida i 24 timmar. 1 Jag har haft 42 olika förhållande. 2 Jag tror jag är kär. Vad ska jag göra? 3 Någon erbjöd mig ett jobb som prostituerad, men jag vet inte om jag ska ta det. 4. Jag har idag bestämt att sluta med under kläder. 5 Jag älskar fortfarande mitt ex. 6 Jag beslöt att bli gay / lesbisk. 7 Jag är gravid. 8 Jag vill ha ett till barn. 9 Det sprang precis en mus vid mina fötter. 10. Jag beslutade idag att adoptera en apa. 11, Min pojk-/flickvän har fått ett nytt jobb. Vi flyttar till Kina. Så du måste skriva en av dessa tillstånd, exakt samma fras, utan några tillägg eller förklaringar. Om någon gillar eller kommentarer på din status, måste du skicka honom detta budskap.

Vaddå måste är min första tanke?! Jag måste ingenting. Håller inte på med den här sortens trams öht och ser heller ingen humor i det.

Betyder detta är jag är humorbefriad och gör ni andra sånt här?
 
Sv: Du "måste"

Whaaaaat?

Direkt översättning: Nej, jag har aldrig förstått mig på sådant där trams och tycker bara det är skitjobbigt och löjligt. Hade säkert varit jättekul när man var 11 och hängde på Lunarstorm (om ens då), men alltså, nej, bara nej.
 
Sv: Du "måste"

Men hjälp... Skicka en länk till en sida med flashspel så kan personen få lite bättre underhållning
 
Sv: Du "måste"

alla.

Skönt att det inte bara är jag som reagerar på att detta är trams!

Kan tillägga att den som skickade är en ytterst välutbildad man i 35-årsåldern. Man blir ju förundrad.
 
Sv: Du "måste"

Är skitless på allt sånt trams och jag hade inte heller brytt mig. Vill andra hålla på så får de göra det, men jag har inget intresse av det. Hade bara struntat i det.
 
Sv: Du "måste"

Låter lika löjligt som den skiten som går med giraffbilderna.

Aha så det är en "grej som går" alltså. Jag har en person i min feed som gjort girafftramset så jag undrade lite om det bara var hen som var knäpp.

F ö avskyr allt dylikt trams.
 
Sv: Du "måste"

Jösses. Om personen hade varit 15 hade det varit mer förståeligt. Uppenbarligen tar han igen att han var för gammal och missade lunarstorm när det begav sig.
 
Sv: Du "måste"

Det är någon jäkla gåta man ska svara på och svarar man fel måste man byta profilbild till en giraff. :meh:
 
Sv: Du "måste"

Roliga är att folk verkar ändra rätt svar med. Inte gjort den men suttit och sett på vänner med giraffbilder.

SUCK!
 
Sv: Du "måste"

Det är någon jäkla gåta man ska svara på och svarar man fel måste man byta profilbild till en giraff. :meh:

Och parallellt med detta sprids det rykten om att någon lagt in virus i giraffbilderna på google så om man "går på det" så får man virus dessutom. Vilket så klart inte är sant.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp