Du vet att du är en hästmänniska

Jag köpte en ny säng på Ikea, den var ju givetvis tung och vagnen var lite bångstyrig. Vid en liten ramp ner till parkeringen så börjar den rulla fort, då drag jag tag i vagnen ordentligt och säger "ptrro" och "nej". Sen när vagnen löd och saktade in så sa jag "bra".

Vagnen gjorde en fin halvhalt iaf kan jag meddela 😉
 
När det fram till oktober i fjol hängde en blå hovkrats, med blått hösnöre på en krok i köket, trots att "den vackra vita" galopperade över regnbågsbron 12 november 2013...

Att det fortfarande ligger en longergjord, en ridhjälm och ett gammalt rött ridspö i kofferten är en annan femma... men jag är dåligt förberedd för eventuella rymlingar, då jag inte längre har något grimskaft där. Jag borde kanske fixa det...
 

Liknande trådar

Tjatter Letar efter en liten väska/börs som får plats med typ mobil dosett plånbok/pengar/kort utan att bli stor och klumpig. Vad har ni?
Svar
5
· Visningar
468
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
233
Senast: Sharpless
·
Gnägg Var är det konstigaste stället du som hästmänniska hittat hö på? Jag slog mitt tidigare "underlig ställen att hitta hö på" idag då jag...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Har tappat min stackars mobil så skärmen sprack. Tänkte jag ska lämna in och byta den, men någon som vet hur lång tid det brukar ta? Kan...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Halfrek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp