Du vet att du är en hästmänniska

När man köper två likadana nya ridjackor för att använda den ena privat för att den är snyggare än någon annan jacka man har hittat i vanliga affärer. Dessutom har den fler praktiska fickor och står emot regn bättre.
Jag också två uppsättninga lika dana jackor. Den första två köpte jag 7 år sedan, de är nu redo för att slängas men jag kan inte... Nu i vår köpte jag två nya...
 
När jag var barn fantiserade jag alltid att jag red parallellt med bilen när man åkte bil, hoppade över diken, häckar och galopperade längs med vägen. Fler som gjorde det (och var barn innan mobiltelefonerna kom)?

Ja, det gjorde jag med. Fast oftast föreställde jag mig att Spirit sprang brevid, men ibland "red" jag oxå. Ibland låtsades jag att jag var hästen.

Gör det fortf ibland, dom få gångerna jag inte sitter bakom ratten på en långtur. 😅
 
  • Gilla
Reactions: Gry
20200628_115637.jpg

Ni som minns mitt tidigare inlägg, med hovkratsen i handväskan... nu har den fastnat i min nyckelring och gubben tyckte jag hade en konstig nyckelknippa när han hämtade mina nycklar åt mig 😊
 

Liknande trådar

Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 165
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
6 004
Senast: Wille
·
Tjatter Letar efter en liten väska/börs som får plats med typ mobil dosett plånbok/pengar/kort utan att bli stor och klumpig. Vad har ni?
Svar
5
· Visningar
493
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
272
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp