Dubbelbur VW Touran

Tualma

Trådstartare
Finns här någon som har erfarenhet av dubbelbur i VW Touran 2009 (gen. 1)?
Jag ska bli med daghund nämligen. När jag googlar hittar jag inte så mycket, men den är ju rymlig, så det borde ju finnas några att välja på väl? Buren ska rymma en liten hund och en mellanstor.
Jag erkänner. Jag har inte kommit ihåg att ta måtten än. Får ta och göra det i helgen...
 
Även Mim-burarna har en sida där man kan kolla vilka burar som passar till ens bil. Kanske finns för fler burtillverkare?
Tack för påminnelsen! För jag har en MIM-enkelbur nu. Jag köpte den via en hemsida med flera olika burar och möjlighet att knappa in sin bilmodell. Där fanns inte någon dubbelbur med för min bilmodell. Men när jag läst ditt inlägg gick jag in på MIM:s egen hemsida och där fanns mediumvarianten med för min bil. Dock så den är ju inte gratis precis. Jag ska se om jag hittar motsvarande för andra tillverkare. Men de känns väldigt trygga och bra, MIM-burarna och jag är väldigt nöjd med nuvarande.
Jag har fått överta en dubbelbur som tyvärr inte passar i min bil, men jag har hört mig för hos en svets-och smidesfirma som eventuellt kan bygga om den. Vi får väl se efter kostnadsförslaget om det blir en gammal ombyggd bur eller en ny till slut...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det ständiga dilemmat i mitt liv; att få plats med alla hundar i bilen. Vad har ni för bilar? Vad har ni för hundar? Hur har ni inrett...
2
Svar
26
· Visningar
2 786
Senast: bollen__
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 402
Senast: Nixehen
·
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 755
Senast: Elektron
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 639
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp