"Duktig vovve"-paketet

lizzie

Trådstartare
Ser reklam för "Duktig vovve"-paketet lite överallt. Är det någon här som prenumererar på dessa? Är det vettigt innehåll i paketen?

/Lizzie
 
Ser reklam för "Duktig vovve"-paketet lite överallt. Är det någon här som prenumererar på dessa? Är det vettigt innehåll i paketen?

/Lizzie
Jag har hört både ris och ros, men tänker att jag hellre skulle lägga 200:- på egenvalda leksaker, godisar, tugg och prylar än att få något som någon annan valt åt mig.

Vid närmare eftertanke så lägger jag nog redan 200:- (minst...) på sådant :angel: :D
 
Jag har tagit ett provpaket från Hundboxen (samma som har DuktigVovve) och tyckte att det var värt 79:- men skulle antagligen aldrig prenumerera på något till ordnare pris.

Utöver det stod det 79 kr på deras hemsida och när man fyllde i beställningen men när fakturan väl kom var den på 99 kr. Och ja, ingen stor skillnad men rätt ska vara rätt (i min bok). Kundtjänst var dock allt annat än hjälpsamma, rentav otrevliga. Sen vet jag att folk beställt en provbox från både DuktigVovve och en från Hundboxen och då fått betala fullpris på den ena eftersom prova på erbjudandet bara gäller för nya kunder. Tydligen ska man förstå att två företag med olika namn, olika hemsidor, olika facebooksidor ändå tillhör samma företag.

Skulle jag prenumerera på något så har jag hört bättre saker om Bullerbox och Dogbox men så ger dålig kundtjänst mig utslag så därav hade varken Hundboxen eller DuktigVovve varit ett alternativ.
 
Jag vann djurpaketet förra året och tycker att det var bra innehåll i det men det är väl något dyrare än de TS nämner.
Jag funderar på att prenumera på det - för det är ju kul att testa grejer och få paket!
 
Jag testade djurpaketet innan och jag var supernöjd med alla paket! Enda anledningen att jag avslutade var för att hemmet höll på att svämma över av alla leksaker. :rofl:

De har nästan bara kända märken på sina leksaker som kong tex. :up:
 
Jsg har testat två olika (kommer dock inte ihåg vilka :o) och den ena var riktigt mycket skräp - fast Svansson var nöjd ändå, han är ju knte så nogräknad :grin: I det andra paketet var det okej godis men framförallt helt fantastiska leksaker om jag ska tro på Svansson. Han leker med den stora godedjurskrokodilen typ varje dag och verkar helnöjd! Så ja, det var värt provpaketet men kanske inte att jag hade betalat fullpris för det.
 
Ser reklam för "Duktig vovve"-paketet lite överallt. Är det någon här som prenumererar på dessa? Är det vettigt innehåll i paketen?

/Lizzie
Som @Viva skriver, så är de två märken(har för mig att det är ett tredje märke också?) som gör mest reklam, ett och samma företag och det ska man tydligen lista ut själv på nåt sätt.
Kompisen provade båda och efter att ha sett hennes mailkonversation med kundservice känner jag att det är ett företag jag inte skulle ta i med tång ens:yuck::rage:
 
Jag testade djurpaketet innan och jag var supernöjd med alla paket! Enda anledningen att jag avslutade var för att hemmet höll på att svämma över av alla leksaker. :rofl:

De har nästan bara kända märken på sina leksaker som kong tex. :up:

Det var inga problem att avsluta prenumerationen?

/Lizzie
 
Prenumererar på Djurpaketet till mina och är alltid nöjd med innehållet. :) Brukar pausa prenumerationen ibland när jag känner att det behövs, inga problem alls att göra det.
 
Djurpaketet verkar vara ett eget företag, inte som duktig vovve, hundbox, dogbox - som verkar vara samma.

Gillar också att Djurpaket har fritt porto.

/Lizzie
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
953
Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
621
Senast: Kilauea
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
876
Senast: Nova123
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 480
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp