Bukefalos 28 år!

Dum fråga kanske..

A

adnamA

..men iallafall. :p När man har skrivit ett inlägg i en diskussion, hur ser man då när man har fått svar? Eller måste man gå in i tråden och kolla det? Eller funkar det som på t.ex. Lunar..?
 
Sv: Dum fråga kanske..

Om det är så att du skriver i en tråd som du verkligen vill kolla upp ditt/dina svar på/i så klickar du på trådverktyg, sedan prenemurena på denna tråd.

Om du skriver en tråd/inlägg själv, så kan man välja att prenemurera eller inte.
Det finns en rullgardins meny under svarsfönstret (dock inte om du skriver snabbsvar)
 
Sv: Dum fråga kanske..

Aha okej.. Men nu när jag klickade på "Trådverktyg" så står det bara att man kan skriva ut eller e-posta tråden..? Men jag kanske kolllade på fel ställe. Ska kolla igen.
Vad är det för skillnad på Snabbsvar och "vanligt" svar..?
 
Sv: Dum fråga kanske..

När du klickar på trådverktyg kommer det upp en meny, med tre alternativ:
-utskrift
-epost
-prenumenation

Sanbbsvar är denna lilla ruta under alla inlägg i en tråd, "vanligtsvar" är när man kommer till en "ny sida" med olika svars alternativ...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
2
Svar
20
· Visningar
949
Senast: Roheryn
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 140
Senast: Daff
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 396
Senast: Badger
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp